Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

fredag 26 november 2010

Trevlig Helg och första Advent

Så är det då dags att tända det första ljuset i Adventstaken.
Huva vad tiden den går.Jag har nu gjort Julfint här hemma och det är så mysigt med alla ljusstakar i fönstren.
Jag önskar alla en skön helg och en önskan att det inte snöar allt för mycket.
Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Tittar in för att önska dig en trevlig 1:sta Advent
    och vill samtidigt tacka för att du tittade in - trevligt!

    Jag kämpar fortfarande med att förstå allt ...och att komma ihåg var jag hittade allt :) ...ett litet problem.
    Försöker nu få in en gästbok, men minns inte var jag hittade FEED.

    Jättemysig sida du har!
    Kram.

    SvaraRadera