Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

måndag 15 november 2010

Önska alla en skön vecka!

Åter en ny vecka påbörjad.
Idag är det nästan lite vårkänsla i luften här(så länge det varar).Vindarna är milda och solen tittar fram så fint.
Jag har varit kass i helgen,hade magsjuka och nu känner jag av en envis halsbränna.
"Gubben" är dålig idag,även han magsjuk så det blev horisontalläge för honom på fm.
Sånt är livet!
Jag hoppas att Ni slipper undan magsjuka för det är inte kul alls.
Ha en skön vecka!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tråkigt med magsjuka, men typiskt sånt som härjar på hösten.Hoppas ni känner er bättre båda två.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. Vet du, det är genetiskt det där, somliga får aldrig magsjuka, och jag tillhör dem! Min son är likadan, gissa om vi är glada åt det?! Hehe.
    Vad roligt att du tittade in i min blogg! Hur hittade du dit? *NYFIKEN*
    Är det DU som har tagit alla fantastiska höstbilder som du har lagt ut här?
    Må så gott.
    Kram från Tant Marit

    SvaraRadera