Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

tisdag 30 november 2010

Svinkallt!

Nu gäller det att ha ordentligt med kläder på sig om man ska ut.
Idag är det svinkallt men solen är faktiskt framme så jag får väl ta en lite runda ut ändå.
Nackdelen är ju just alla kläder som jag ska bylta på mig.
Annars kan det gå så här.......
så det är bäst att göra som det står här.
Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Ja vem vågar glömma mössan hemma efter en sådan redovisning, inte jag ialla fall
    Fy vad det är kallt nu har vi -21 grader och snart vågar man inte ens sticka ut näsan utanför dörren
    Kram från Kristina. vindvittra.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Tack för varningen. Den var jättego. Nu blir det mössvinter (dvs inte dom som gömmer sig i sommarstugorna vintertid)...

    SvaraRadera
  3. God morgon :0) Jaa mössan är viktig så och vad man har på fötterna
    Här var oxå kallt igår Råkallt Men jullunchen jag var bjuden på Gav värme Önskar dig en fin dag Kram

    SvaraRadera
  4. Halloj Britt!
    Vilken fin bakrund du har...julkänslan hoppar på när man tittar in...snön och kylan ute hjälper till.
    Ha en riktigt fin dag...
    och glöm inte mössan :)

    SvaraRadera