Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

tisdag 2 november 2010

Novembermörker!

Nu har mörkret sänkt sig över nejden.
Ett riktigt novembermörker har det blivit och då får man ta till all belysning som finns.

Värmeljus är inte dumt alls att ha lite här och där.
Tiden går snabbt nu fram till Jul och jag hoppas vid min gud att det blir en lugn Jul i år.
Förra julen var turbulent här,när min "Gubbe" fick en hjärnblödning och i sviterna på den fick han Afasi,huvaligen vad det var jobbigt.
Det är långt ifrån bra ännu och det verkar inte bli någon bättring så vi får ta livet dag för dag nu.
Gudarna ska veta att det är jobbigt ibland när han inte förstår vad jag säger och viceversa.
Men livet får gå vidare ändå och det ska nog gå det med om än i en annan takt.

Jag önskar Er en fortsatt skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar