Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

söndag 7 november 2010

En skön söndag!

Idag är det en sån där fin kall  och med hög luft-dag.
Morgonen var frostig och det var så vackert med frosten som bäddade in blad och växter i en krispig yta.
Inte för att jag behövde använda några snöskor precis men jag lägger in den här bilden i.a.f.

Jag önskar alla en fortsatt skön dag i solen.
Njut medan det går.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Va kul att du har hittat till mig!
    Nu ska jag titta igenom din blogg.
    Hälsar
    Eva

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt besök hos mig!
    Här har vi oxå haft ett underbart väder idag.
    Kylig och soligt, men jag hörde idag att ovädret är på väg med massor med snö.
    Ha det bra!

    SvaraRadera