Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

fredag 5 november 2010

Helg!

Nu är det helg igen,Allhelgona-helgen och också i Skåne gås-helg.











Gås är något jag inte gillar särskilt,tycker att det är för fett.
Det får bli en stilla och lugn helg istället.
Skänka en extra tanke till dom nära och kära som har lämnat oss  och kanske tända några  ljus extra.

Jag önskar alla en skön helg!

3 kommentarer:

  1. Hejsan Britt! Vilken bra bild du tagit, som på ett fint sätt illustrerar den helg som stundar.
    Hoppas att du får en skön Allhelgonahelg! /SA

    SvaraRadera
  2. Tittar in och vill bara önska dig en sköna fortsättning på helgen.
    Läste också att ni hade det jobbigt förra julen och förstår att det är många delar som fortfarande är svåra.
    Vi ska tro o hoppas att ni får en mycket bättre jul i år :)
    Ha det så gott o ta det lugnt i julstressen/ Britt Inger

    SvaraRadera
  3. Håller med SAS, en sån fin och stämningsfull bild ... Trevligt att ses här också. Ja hoppas vägen fram till jul och själva julen blir riktigt bra för er i år. Idag har jag släntrat runt i Norrtälje och missat två bussar, till sorg för se små kissar som jag nu är jourhem åt och ev behåller ... De var instängda i sovrummet tillsammans med Trusse, så de andra kunde gå ut och in genom fönstret. Små kissar får inte vara ute när matte är borta. Tyvärr besökte jag inte någon kyrkogård ... Sände tankar istället.

    SvaraRadera