Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

onsdag 3 november 2010

Ett riktigt höstrusk idag!

Vad kan man förvänta sig av denna muskelknutte till man.
Om det är löv,ja då har det kommit många såna idag här,på tvären och längden.Dock  inte från några Marijuana-plantor ,men dom kanske går att röka dom med.Har aldrig försökt så jag vet inte hur skiten smakar.
Kunde inte låta bli att lägga  in bilden härför jag tycker den är komisk ändå.

Hur som helst så är det ett jädrans busväder idag och det gäller  nog stora delar av vårt land skulle jag tro.
Skönt att vara inne idag och höra på den tjutande vinden som drar fram med alla löv som virvlar runt.
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hej och tack för kommentar.
    Ja det var väl ungefär det jag menade,egoismen alltså. Gillar man inte sig själv är man nog inte så trevlig att umgås med, gissar jag.
    Ja Arnold framställs väl inte som nåt geni direkt, men inget är ju en drog förrän det används som det.. så viss rätt har han väl.. he he.
    Ha dé
    Charles

    SvaraRadera