Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

tisdag 12 oktober 2010

Trött,trött och åter trött

Idag känner jag mig bara totalt dränerad på kraft.
Vet inte om det är för att jag har haft/har mycket ikring mig eller att jag håller på att bli sjuk.
Förkylningar graserar ju lite här och där så det vore inte så konstigt om det är det som spökar.

I övrigt är det ganska bra ändå så jag får ta det som "en man".
Jag ska fortsätta att läsa i min bok som jag har påbörjat så kanske jag kan drömma mig bort en stund.Boken heter "Telefon" och är skriven av Walter Wager,en thriller som handlar om konsprationer i KGB och CIA.Det är kanske inte det typen av böcker som jag brukar läsa men det skadar inte att testa något nytt.

Jag önskar Er en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar