Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

fredag 8 oktober 2010

Trevlig helg!

Jag önskar Er en skön och trevlig helg!
Här går livet vidare om än i lite tröttare takt.
Jag har börjat acceptera att min syster inte finns längre och att hon inte skulle vilja att jag var ledsen.
Sånt är ju livet några föds och andra dör.

Jag tror att hon sitter på ett moln medmin Pappa och kikar ner på oss.Så vill jag i.a.f. tänka.
Hon har fått frid nu.

Hösten har verkligen gjort entre här nere nu men sina härliga färger i naturen.
Hoppas att vintern dröjer länge än.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Ha en fin helg du också, även om det känns tungt just nu.
    /SA

    SvaraRadera