Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

lördag 2 oktober 2010

Sicket strul det är

Vilket strul det är på Livespace!
Jag ser att många har gått över till Worldpress men där är det svårt att hitta dom sedan.
Jag gav upp vid början av det och tänker inte gå tillbaka dit igen.
Nu verkar dom flesta skingras på olika andra bloggar i stället.SYND!!!
Ja,tänk så tokigt allt kan bli ändå av att spacen läggs ner.
Jag får hålla mig till den här bloggen och lägga mina bilder på Picasa istället och det är smidigt.
Nog med klagan nu:
Ha det bäst alla som jag känner och även er som jag inte känner.

2 kommentarer:

  1. Synd att det blev som det blev. Jag inte lyckats klara av Wordpress utan håller mig i fortsättningen till Blogger./SA

    SvaraRadera
  2. Ja det är för sorgligt att dom bara skippar spacen på det sätt som dom har gjort men det är inte mycket man kan göra åt det.

    SvaraRadera