Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

söndag 10 oktober 2010

10-10-10

Det sägs att såna här datum är magiska.
Jag begriper inte varför men jag skriver ändå.
Någon annan som kanske vet varför det är så?

Idag är det ett soligt och "lagom" väder här nere.Natten var kall ,bara strax över +1grad så nu gäller det att få in alla växter.
Vi har idag lämnat iväg våran gjutjärnskamin för reparation.Den har spruckit inne i cementen så nu blir vi utan eldstad ett tag.Ska bli skönt att få tillbaka den så det går att elda igen.Värmen från den överträffar alla andra värmekällor.

Ha det gott kära vänner!
Denna bild är "lånad".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar