Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

söndag 3 oktober 2010

Söndag

Idag är det så skönt ute med ljumma vindar och solsken.
Jag har varit ute och kört en sväng bara för att komma bort från allt en stund.
Känns bra att ta bilen och dra iväg en stund för att rensa tankarna lite.

Jag såg en massa bönder som höll på med betupptagningen och det är full fart på det nu när det är torrväder.Man tänker nog inte på vilket jobb som ligger bakom en sockerbit till kaffet.Tur att jag inte är bonde!
Och tur att det finns dom som vill hålla på med detta.
Annars så lunkar det väl på här i samma hjulspår som vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar