Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

fredag 15 oktober 2010

Fredag

Så är det då fredag IGEN.
Nu har jag fått lite "snurr" på min Worspress-blogg men fasiken vad jag har slitit för att få till det någotsånär.
Betydligt lättare härpå blogger.
Men envis som jag är så gav jag mig i kast med Wordpress ändå.
Döm själva om Ni vill kika på den.
Här nere har vi ett härligt höstväder,sol och nästan ingen vind alls.
Kallt på nätterna men det är inte annat att vänta nu.
"Gubben" och jag var till plantskolan och köpte vinterväxter som vi har satt i samtliga våra krukor ute.Väldans fint blev det!
Jag önskar Er alla en skön Helg
och var rädda om Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar