Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

söndag 12 december 2010

Tredje Advent!

Nu lackar det snabbt fram mot Jul och folk tycks stressa livet ur sig.
Jag var iväg till en storhandel här i samhället och jisses vad folk handlar.
Vagnarna var proppfulla med diverse klappar.Köerna till kassan enorma.Jag gick ut utan att ha fått handlat något alls för jag vägrar att stå 1 timme i kö.
Gör nog en runda dit en annan dag och hoppas att det är lite lättare då.

I går satt jag och lekte lite med några bilder vid datorn och det var ganska kul.Jag har tidigare gjort liknande med Photshop men tyckte det kunde vara kul att testa något annat också.
Så här blev det i.a.f.
Min "lilla Gubbe"!

"Tomtemor själv"

Ha en trevlig Advent

2 kommentarer:

  1. Ja det är kul att leka lite i photoshop.
    Men julruschen är förskräcklig!
    jag fattar inte hur folk orkar?
    känner ingen lust att delta i sådan köphysteri.
    Fixar hellre upplevelse paket till varje barn.
    Behöver inte vara så påkostat heller
    Gemenskapen och att träffas är det viktigaste under helgen
    Kram från Kristina

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är för att vi börjar komma upp i åren som vi tycker det är jobbigt
    Jag är klar med nästan allt förutom granen.
    Vi skall vara här på julaftonen 15 pers.
    Idag kommer mellantjejen med barn och hälsar på Då blir det lussefixa.
    Är det Elements du har för jag har inte detta i vanliga PS..
    Jättmysigt och ni är sååå söta båda två.
    ha en fin dag. Hoppas att du hittar en bättre dag att handla på.
    Kramizzzzz

    SvaraRadera