Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

fredag 10 december 2010

Nobeldagen

Idag är det dags för utdelning av Nobels priser.
Fick jag något pris i år?Nej inte då.Jag har inte gjort mig förtjänt av något pris heller detta år.
Jag är lika glad för det och inte har jag gjort några enastående upptäckter heller,så jag får bara titta på i stället.
Hade gärna varit med på festen i kväll men är ju av förklarliga skäl inte bjuden.Lika bra det kanske.
Festligt är det ändå att kika på alla vackra människor som är med.
Ha det gott!
P S min Nobelmiddag bestod av blodpudding med lingon!Gott det med.

3 kommentarer:

  1. Nog kan det vara rätt roligt att titta på alla människor som bär de vackra kläderna. Skulle inte vilja vara där ändå.... Då skulle jag mycket suttit med blodpudding som du gjorde.
    Ha en fin helg, kramizar

    SvaraRadera
  2. Så väldigt julfint du har fått på din sida.
    Här är en till som inte gjort något under året som förtjänat uppmärksamhet...
    Men glad ändå. Slapp sitta stilla och käka i flera timmar!
    Ha en skön helg! /SA

    SvaraRadera
  3. Blodpudding med lingon har jag nog inte ätit sen jag gick i skolan! Mmm...gott...

    SvaraRadera