Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

torsdag 2 december 2010

Helt insnöade!

Idag är vi helt insnöade här.Jag kommer inte ut genom dörren ens.
Jag skulle ha lämnat min bil till vaxning och polering av lacken men eftersom jag ju är instängd här så fick jag ringa och lämna återbud,vilket var helt OK.
Det vräker ner snö och det blåser himskansvärt.
Vi är ju ganska vana vid detta elnde här på Österlen men det är lika jobbigt varje gång.
Tur att jag tog mig iväg och handlade igår så att vi har mat hemma.

Bilderna är tagna genom fönstret!

Fy attan när det blir så här!
Ha det gott i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar