Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

fredag 3 december 2010

Snö upp till midjan!

Nu får det väl ändå vara nog med  snö.
Vi är helt insnöade och folk kommer varken till eller ifrån här nu.
"Gubben" är ute och skottar så gott det går men det känns tröstlös att försöka "flytta" på all snö.
Ingen post eller tidning har kunnat delas ut här nu på 2 dagar.
Tur att man har det varmt och skönt inne i.a.f.
Ha det gott och jag önskar Er en skön helg.

1 kommentar:

  1. Ja, stundtals funderar man över hur det ska bli i fortsättningen. Det här kanske bara är början...
    Hur som helst, ha en skön och varm helg inomhus! /SA

    SvaraRadera