Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

onsdag 15 december 2010

Onsdag

Jag har varit iväg och handlat idag för i morgon lär det inte gå för då ska det komma massor med snö,och blåst.
Det är ganska halt och moddigt på vägarna här så det gäller att hålla tungan rätt i mun när man kör.
Min lilla bil den glider lätt iväg i modden.
Nu har vi i.a.f. mat hemma om det skulle bli att vi blir insnöade IGEN!
Jag önskar alla en skön dag.

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket snö ni har,olika falla ödets lotter,här väntar vi på att det ska komma mera snö så att det inte börjar frysa allt som är under jorden,vi har ca 15 cm ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig bild Britt
    Det var väldigt så mycket snö ni har.
    Vilken tur att du fick handlat
    Var det inte så långa köer idag?
    Ja nu drar det på och det fort
    Jag kan inte fatta att det snart är jul.
    Fast i år blir den kort men intensiv vill jag lova
    Bara en vanlig helg så gott som.
    Ha det nu riktigt gott och så får vi verkligen hoppas att ni inte blir innesnöade igen.
    Kramizzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera