Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

tisdag 28 september 2010

Livebloggen försvinner

Nu har det gått för långt i Livebloggen på Windows.
Jag loggade in där och blev sedan förflyttad till Worldpress där jag skulle skapa en ny blogg.
Nu struntar jag i att konstra mer med deras blogg och all tid som jag genom åren har lagt ner där försvinner i tomma intet.Alla fina foton som jag har lagt ut där kommer att vara ogjort arbete.
Så förbannad jag blir på detta,bara lägga ner allt utan att meddela oss som så flitigt har använt denna sidan.
Många fina vänner har också knutits under åren.
JAG ÄR FLY FÖRBANNAD!!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Ja, det finns all anledning att vara förbannad på Windows Live. De gör som de vill när det behagar dem utan att ta hänsyn till användarna. Den förra förändringen var katastrofal, så jag är glad åt att jag kom igång här på Blogger i någorlunda tid.
    Nu återstår se vad som händer med alla bilder som vi lagrat på Live...
    Tycket att det funkar bra att lägga bilderna i Picasa webalbum och länka till Blogger.
    Ha en bra vecka när ilskan har lagt sig! Kram/SA

    SvaraRadera
  2. Tur att jag inte är ensam om min ilska över det inträffade.Bilderna finns kvar men min blogg är borttagen.
    Det är väl bara att ta nya tag och försöka komma över detta.
    Ha det bäst

    SvaraRadera