Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

onsdag 29 september 2010

En härlig höstdag!

I dag är det en sådan där härlig höstdag med sol och frisk hög luft.
Gubben håller på med att ta in alla växter som inte kan stå ute över vintern.
Han förvarar dom i växthuset och i "snickarboa".
Jag har satt ut en annons på 3 utav våra största Agave på nätet för att skänkas bort.Tar endast betalt för krukorna.
Vi har så många Agave att det räcker bra ändå,dom ska ju förvaras också.
Nu ska jag ut i solen och njuta av vädret medan det är så fint.
Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Hej Bibbi! Ojoj, stackars du, är spacet borta!! Jag försökte göra som de sa också, men de strulade till sig med att jag glömt lösenordet till Wordpress där jag öppnat en gång men aldrig varit där igen ... Tursamt nog fanns spacet på Windows kvar, det stod ju att det är oåterkalleligt när man väl börjat med Wordpress. Men jag går nog dit ändå, eftersom de gamla vännerna kanske är där. Snällt att du varskodde, jobbigt att leta efter alla!! Självklart ska jag följa din blogg. Sorgligt allt det här. Saknar de gamla gästböckerna. Ha en härlig höstdag. Skutte och katterna hälsar så gott från nya adressen! /Joanna

    SvaraRadera