Om mig

Mitt foto
Tomelilla, Österlen, Sweden
Jag är pensionär sedan 2009,bor på Österlen med min sambo. Jag önskar ALLA välkomna till min blogg. Särskilt välkomna är mina gamla Spacevänner från Livespace.

torsdag 16 september 2010

Hösten har kommit

Nu faller löven så sakta av träden och naturen sprakar i ett färgsceneri som är så vackert.
Jag tycker om hösten då man kan krypa in och tända en brasa och ha en massa ljus tända.
Naturen är ett skådespel som människan aldrig kan överträffa.

Dessa färger är enorma,tänk att försöka göra sig själv lite färgstarkare varje höst i.s.f. att bli blek om nosen,

1 kommentar:

  1. Hejsan! Visst är hösten ett skådespel, vilket du skildrar så bra med dina fina höstbilder.
    Här är det ännu endast björkarna som tappat sin grönska och i någon mån andra träd och växter. Men när som helst är naturen färgsprakande.
    Ha en bra och fin helg! /SA

    SvaraRadera